Visuel Identitet

Skal din virksomhed også skille sig ud fra mængden ?
Ja selvfølgelig skal den det! – Læs hvorfor her

 

Se video

Bestil et uforpligtende tilbud
- vi vender straks tilbage






Hos Dam Graphics ønsker vi at skabe grafiske mirakler for dig og din virksomhed. Vi ønsker ikke blot at give din virksomhed en overfladepolering. Sammen med dig vil vi skabe en dybdegående visuel identitet, der tager dit brand seriøst, og styrker værdierne i din virksomhed.

Det vigtigste element i den visuelle identitet er designmanualen. Med den i hånden får I et overblik over de grafiske tiltag, og hvordan de skal implementeres i jeres virksomhed.

 

Firmalogo

 

Hjemmeside

 

Trykt markedsføring

 

i

Brevpapir, fakturadesign, mv.

 

Butiksindretning og facadedesign

 

h

Designmanual, der samler hele din virksomheds visuelle identitet

 


Bestil et uforpligtende tilbud






Case - Visuel Identitet til Best Custom Apps

Firmalogo Glad Teknik
Firmalogo Glad Teknik
Firmalogo Glad Teknik
Firmalogo Glad Teknik
Firmalogo Glad Teknik

Skal vi også hjælpe dig?

BESTIL ET UFORPLIGTENDE TILBUD

Hvorfor skal du have en visuel identitet ?

En visuel identitet, er det samlede grafiske indtryk dine kunder bevidst eller ubevidst forbinder med din virksomhed. Det vil sige dit logo som det vigtigste element. Derudover farver, hjemmeside, visitkort, skrifttype, skilte, konvolutter, mailsignatur, butiksudformning, for blot at nævne nogle eksempler.

For den seriøse virksomhed, der ønsker at danne et stærkt og tydeligt brand, er det vigtigt at der er en klar og bevidst sammenhæng mellem disse elementer. Det handler om at danne en helhed, og have en bevidst strategi for at vise omverdenen hvem man er og hvad man står for. Der er i de fleste brancher stor konkurrence, og det er nemt for kunderne at vælge den næste i køen. Derfor er førstehåndsindtrykket det essentielle for at skabe kontakt. Med en stærk visuel identitet skaber du genkendelighed.

Du kan være den bedste tømrermester i verden, men det er meget mere end blot dine håndværksmæssige kvalifikationer, der gør at kunderne vælger lige præcis dig. En anbefaling fra en tidligere kunde kan være én grund, men et stærkt og tydeligt visuelt signal der understøtter dit værdigrundlag kan være en anden. Måske har en kunde tilfældigvis set din firmabil køre rundt i byen, fordi du fangede hans blik med et knivskarpt logo. Dernæst googler han dit navn og finder frem til din hjemmeside. Her opfatter han at f.eks din baggrundsfarve på hjemmesiden er den samme som farven på firmabilen. Dernæst er skrifttypen som du brugte på firmabilen også brugt her. Han klikker lidt rundt på siden og ender med at spørge ind til dine priser fra kontaktformularen på din hjemmeside. Du svarer pænt pr. mail, og sidst i mailen er din mailsignatur også opsat med logo og de farver som han hidtil er blevet præsenteret for.

Alt i alt er dette greb der gør, at kunden opfatter dig som seriøs, og danner sig et indtryk af dit brand som værende troværdigt. Måske bliver du ikke valgt i første omgang, men du er lagret et sted i hans underbevidsthed. Næste gang han støder på din firmabil nede i byen, er han et lille skridt tættere på det købs-givende opkald.